+420 775 99 66 88
info@planitia.cz

Tvorba webových stránek


Spojte se s námi
334 210 459

Reklamní a komunikační náskok


Internetová řešení

Co je to internetový marketing?

Marketing je proces, který zajišťuje poznání, předvídání, ovlivňování a uspokojování potřeb zákazníků tak, aby byly výhodným způsobem dosaženy cíle firmy. Součástí celého marketingu je internetový marketing. Obecně jej můžeme definovat jako komplex činností a nástrojů, které na sebe vzájemně navazují a jejich efektivní použití vám zajistí úspěch nejen v podnikání.

Proč nepodcenit a investovat do internetového marketingu s Planitia.cz
Stoupající trend je znát i z pohledu větších investic subjektů do internetové reklamy:

  • pokračuje zlepšování „mediálních“ charakteristik internetu pro komerční komunikaci,
  • kontinuální nárůst počtu uživatelů, oproti stagnujícím ostatním odvětvím v reklamě,
  • roste kvalita připojení a snižuje se cena,
  • prodlužuje se doba strávená na internetu a počet zobrazených stránek,
  • efekt investic je měřitelný a dokazuje jejich návratnost.

Marketing ve vyhledávačích (SEM)

Anglická zkratka SEM znamená v překladu Search Engine Marketing, tedy v překladu marketing ve vyhledavačích. Označuje souhrnně činnosti jak placeného tak i neplaceného vyhledávání. SEM = SEO + PPC + další placené služby (registrace do katalogů, reklama apod.)

PPC (pay-per-click)
Tato reklama je velmi efektivní, protože uživatelům internetu je zobrazována pouze tematická reklama. Pokud surfujete na internetu, kde se obsah a téma věnuje reklamě, nebo zadáte do vyhledávače klíčová slova ,,výroba reklamy", zobrazíse kontextová reklama Planitia.cz.

Na co se hodí?
  • celká konkurence na trhu,
  • zavádění nového výrobku nebo produktu na trh,
  • sezónní prodej,
  • zacílení na specifickou skupinu zákazníků
  • a jiné flexibilní služby.

Registrace do katalogů
Jako katalog se označuje obvykle internetový portál, kde si můžete za určitých stanovených podmínek vytvořit www prezentaci vaší firmy. Placené i neplacené formy. Souvisí také s budováním zpětných odkazů (viz níže).

Plošná reklama
Jedná se o klasickou formu placené reklamy na internetu. Podobá se inzerci v tisku. Cenu určuje provozovatel serverů, portálů, stránek. Výše ceny je závislá na návštěvnosti (zhlédnutí).

Přednostní výpisy
Reklama založena na vyhledávání například v
  • katalozích (firmy.cz, najisto.cz),
  • srovnávače cen (zbozi.cz, heureka.cz),
  • zájmové portály.

Tvorba bannerů
Díky své relativně nízké ceně a vysoké efektivitě se stává reklama na internetu velmi využívanou. Tvoříme bannery v různých formátech a velikostí přesně na míru Vaším potřebám tak, aby odpovídaly Vašim požadavkům a firemnímu designu.

Internetový marketing

Vypracování online marketingové strategie
Pokud ji nemáte, poradíme vám na nezávazné schůzce, jak se prosadit v internetovém marketingu. Vyhněte se zbytečným chybám, které by brzdily váš byznys a nechte se nasměrovat pro budoucí úspěch e-marketingu. Při zpracování respektujeme hlavní principy: prostředí konkrétního odvětví a filozofii společnosti.

Audit reklamních kampaní - komplexní vyhodnocení efektivity
Vyhodnotíme strukturu, rozsah kampaní a nastavení účtu a stanovených cílů, zda využívají veškerý potenciál. Ověříme efekt jazykového a lokálního cílení a vyhodnotíme cenové programy internetových reklamních kampaní ve vyhledávačích. Prozkoumáme vynaložené výdaje do reklamy a zhodnotíme, jestli jsou marketingové kanály správně vybrané.

Internetová prezentace
Je základním pilířem v internetovém marketingu. Vaše www stránky jsou na internetu základna, kde se z návštěvníka stránek může stát zákazník. Teorie, postupy a metody, které aplikujeme na váš web, zvýší % číslo, kdy se z návštěvníků skutečně stanou zákazníci, klienti. Pro přesný cíl, který chcete, aby subjekt na vašem webu udělal, se vžil pojem MDA (Most Desired Action)- lze vyložit jako nejvíce očekávanou akci, např. nákup v E-shopu, registrace, vyplnění dotazníku, ovlivnění názoru apod.

Optimalizujte internetovou prezentaci pro fulltextové vyhledávače (SEO)
Sebedokonalejší internetová prezentace je svým způsobem k ničemu, pokud není k nalezení. Jinak řečeno, k čemu vám je špičkový kamion, když není co a kam vozit? Optimalizace je úprava a nastavení stránek tak, abyste byli na předních pozicích ve vyhledavačích, např. v Google a Seznam. Potenciální zákazníci vás tak naleznou pomocí klíčových slov na předních pozicích.

Platí zde jednoduchý transferní mechanismus:
Vyšší pozice ve vyhledávači = úměrně k tomu více návštěvníku na webu = více kupní síly = větší procento tržeb = vyšší zisk!

Kroky, které provádíme při optimalizaci stránek:
  • Audit webových stránek
  • Komplexní analýza
  • Stanovení cílů a strategie
  • Produkování hodnotného obsahu (copywriting)
  • Optimalizace webových stránek
  • Budování provázanosti (odkazů)
  • Zapojení se do internetových komunit
  • Vyhodnocování a reporting

Při použití našich triků, které jsme během praxe a testování zjistili, se zobrazíte na předních pozicích ve vyhledávání a tím dosáhnete podstatného zvýšení maximálně cílené návštěvnosti.

E-mail marketing
Na základě databáze zacílíme nabídku přesně na požadovanou skupinu, kterou chcete oslovit. Jedná se o vynikající nástroj pro komunikaci s potencionálními a stávajícími klienty. Velkou výhodu tu mají zanedbatelné náklady a přímé oslovení vybrané skupiny, která u vás utratí své peníze.

Marketing v sociálních sítích
Účast komerčních subjektů v tomto sektoru nemusí hrát velkou roli, nebo naopak zásadní. Poradíme vám, kolik času je potřeba ve vašem oboru věnovat Facebooku, Twitteru a jiným sociálním sítím. Máme zkušenosti, že naši klienti mají někdy averzi starat se o své firemní profily, ale zároveň chápou důležitost účastnit se. Převezmeme za vás správu a budeme posílat nové fanoušky na Váš web!
Cena: Dohodou

E-shop

Začít zkusit podnikat s tak malými počátečními náklady, nebylo nikdy jednodušší, navíc zde nejsou ani žádné opakující se fixní náklady. Prostě Vám to buď vyjde, nebo ne. Tak proč to nezkusit?

Co nabízíme:
Osvědčený proces výběru a nákupu zboží, snadné a přehledné prostředí pro správu prodejny, podpora všech hlavních platebních metod, možnost maloobchodu i velkoobchodu, komplexní vyhledávání a třídění zboží, možnost jiných cen pro různé zákazníky, propojení s hlavními účetními systémy, automatická tvorba a tisk potřebných dokumentů marketingové přehledy a statistiky, a další nástroje, co si namyslíte.

Jak postupujeme

  • kontakt se zákazníkem - vyslechnutí požadavků a představ
  • analýza potřeb a podkladů, seznámení se s firemní identitou firmy
  • první grafický layout – zveřejnění na speciálním odkazu, slouží jako nezávazná ukázka
  • vyslechnutí námitek a připomínek + následné dopracování návrhu dle přání klienta
  • po schválení grafického návrhu realizace www stránek
Planitia.cz © 2009-2013 Partneři | Hlavní strana | Reklama | Internet | Event | Grafika | Novinky | Kontakt